یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تبریز

حوزه/حجت الاسلام رشادی گفت: حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، یکی از رموز پیروزی در برابر کفر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه میانه در خطبه‌های نماز جمعه میانه، کمک به جبهه مقاومت لبنان را وظیفه همگانی خواند و اظهار داشت: آنچه الان جزو واجبات است، کمک مالی به جبهه مقاومت لبنان است.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب و بازتاب رسانه‌ای آن در سراسر دنیا، گفت: با وجود اینکه اسراییل وعده حمله قطعی داده بود، اما حضور شجاعانه رهبر معظم انقلاب در فضای باز، به دشمن پیام روشنی داد که آنان جرات نگاه چپ و کوچکترین تعرض به ایران اسلامی را ندارند و این یکی از بزرگترین پیروزی‌های جهان اسلام بود.

امام جمعه میانه، عملیات وعده صادق۲ را موجب سربلندی و خوشحالی مسلمانان و آزادگان جهان خواند و یادآور شد: این عملیات غرورآفرین، اعتماد به نفس و روحیه برای رزمندگان جبهه مقاومت لبنان و مردم غزه را به وجود آورد.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش، خاطرنشان کرد: سلامت جامعه اهمیت بالایی دارد و مسئولین باید به ورزش همگانی بیشتر اهمیت دهند، نباید همه امکانات، امتیازات و اعتبارات در اختیار یک ورزش قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز معقول نیست پول‌های کلان و میلیاردی به باشگاههای فوتبال داده شود، درحالیکه نفعی برای ورزش و اقتصاد کشور ندارند که نمونه کوچک آن را می‌شود در عدم توانایی در نگهداری چمن یک ورزشگاه مشاهده کرد.

امام جمعه میانه، با بیان اینکه اعتبارات میلیاردی به باشگاه‌ها اختصاص می‌یابد در حالیکه شهرهایی مانند میانه که از نوابغ و استعدادهای ورزشی برخوردار است در حسرت امکانات اولیه برای شکوفایی و یا یک فضای سالم و مناسب ورزشی مناسب هستند، ادامه داد: بسیاری از زنان و مردان علاقه‌مند به ورزش همگانی در میانه وجود دارند، درصورتی که محل مجزا و مناسب نیست و از طرفی اجاره سالن‌های ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان برنامه‌ای کاملا اشتباه است که باعث شده بسیاری از علاقه‌مندان از استفاده از سالن‌ها محروم باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha