یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
پیام امام جمعه و استاندار در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه به مناسبت سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در۲۰ مهر سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه به مناسبت سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در۲۰ مهر سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیستم مهرماه، سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، به استان کرمانشاه و یک رویداد به‌یادماندنی و نقطه عطفی در تاریخ استان است.

روزی که مملو از جلوه‌های عشق و دلباختگی مردم مؤمن و بصیر کرمانشاه، به مولا و مقتدای خویش بود و با استقبالی باشکوه و آکنده از عشق و ایمان عمیق به ولایت مطلقه فقیه، حماسه‌ای جاودانه خلق کرد.

در این روز مردم غیور استان کرمانشاه با هر زبان و مذهبی، از اقصی نقاط این دیار سرافراز، با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

در جریان همین سفر رهبر فرزانه انقلاب از استان کرمانشاه به عنوان «سینه‌ ستبر و چهره‌ زیبای ایران در عرصه‌های علمی، هنری و فرهنگی» تعبیر کردند و فرمودند: «همه‌ ویژگی‌های لازم و خصائل نیکو در این استان نخبه‌پرور، جمع شده است».

طی سال‌های گذشته و با تلاش‌های صورت گرفته، مردم شریف استان، طعم شیرین تحقق بسیاری از مصوبات سفر رهبر انقلاب را همچون سامانه بزرگ گرمسیری، کارخانه خودروسازی و راه آهن را چشیده‌اند و بی‌شک کرمانشاه همچنان از مواهب این سفر ارزشمند متنعم خواهد بود.

در سال‌گشت حضور رهبر حکیم انقلاب در «سرزمین پرافتخار محب اهل‌بیت(ع) و مهد جوان‌مردی، دلاوری و پهلوانی، خطه‌ با برکتِ صبر، مقاومت، ایستادگی و ایثار و دیار مصفّای سلحشوری و وفاداری» بار دیگر از عنایات و توجهات معظم‌له به استان کرمانشاه، سپاسگزاری می‌کنیم و عهد می‌بندیم که با هم‌دلی و هم‌راهی در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی و استان کرمانشاه خالصانه و شبانه‌روزی بکوشیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال دوام عمر با عزت و سلامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، سعادت و سربلندی مردم شریف استان و سلامتی و تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مسئلت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرائی

استاندار کرمانشاه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha