یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تصریح اینکه شورای فرهنگ عمومی نمی تواند برای تعطیلی سالروز ولادت احمد ابن موسی(ع) در فارس تصمیم گیری کند، گفت: اما استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تامین میتواند دستورات لازم برای تعطیلی در سالروز ولادت شاهچراغ(ع) صادر کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حمیدرضا قانعی پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، در خصوص نامگذاری روز فارس در تقویم، اظهار کرد: بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی دیگر روزی با عنوان یک شهر در تقویم وجود نخواهد داشت از این رو پیشنهاد شده تا یک روز به عنوان روز استان به شورای فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد شود.

وی همچنین در ادامه در خصوص ثبت روز فارس در تقویم اضافه کرد: با توجه به پاسخ شورای انقلاب فرهنگی از تمامی دستگاه های استان نظرخواهی شده تا بتوان یک روز را با عنوان روز فارس در تقویم به ثبت برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تصریح اینکه شورای فرهنگ عمومی نمی تواند برای تعطیلی سالروز ولادت احمد ابن موسی(ع) در فارس تصمیم گیری کند، خاطرنشان کرد: اما استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تامین میتواند دستورات لازم برای تعطیلی در سالروز ولادت شاهچراغ(ع) صادر کند.

وی در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی فارس نیز گفت: طی ارزیابی های صورت گرفته تمامی دستگاه های استان نقش ویژه ای در پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی فارس داشته و میتوان گفت که شهرداری ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدا و سیما سه دستگاهی است که بیشترین نقش در پیاده سازی این نقشه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha