یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
حسن شاهوارپور

حوزه/ فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جهادگران بسیج سازندگی در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و معیشتی در مناطق کم برخوردار حضور یافته و یار دوازدهم مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان روز شنبه در نشست با گروه‌های جهادی و نیروهای بسیج سازندگی استان در اهواز اظهار کرد: حضور گروه های جهادی در سال های اخیر در خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار در بخش‌های مختلف، بیش از گذشته پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: ماهیت گروه‌های جهادی و فعالیت های آن ها به دور از رسانه و تبلیغات انجام می شود اما در برخی مواقع نیاز است که خدمات شایان این مجموعه های تلاشگر را به جامعه منتقل کنیم تا روز به روز حلقه بین نظام و ملت محکم‌تر شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: هر چه ارتباط با مردم قوی‌تر شود، بی شک برکات خدمات ارائه شده نیز افزایش یافته و دغدغه های مردم برای بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های اصلی گروه های جهادی، انجام کارهایی با خلاقیت بالا و سرمایه پایین است؛ به همین جهت توان فنی و تخصصی بالا روز به روز باید افزایش یابد تا کارها به درستی و به بهترین شکل در کوتاهترین زمان، انجام شود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دیگر جهادگران امید بخشی به جامعه است ادامه داد: بسیج سازندگی در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.

وی اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی بیشتر مواقع در شرایط بحرانی است اما با این وجود مدیریت در لحظه و ارایه خدمات مناسب از قابلیت های برجسته این مجموعه است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی اگر کارهای فنی و تخصصی خود را توسعه دهد، بی شک می‌تواند در پروژه‌های بزرگ‌تر و جدی تر نیز برای خدمت به مردم بخصوص در مناطق حاشیه‌ ای اهواز ورود کند.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی در زمینه اجرای طرح های آبرسانی کوتاه مدت به مناطق کم برخوردار استان نقش بسزایی داشتند که جا دارد از تلاش های ارزشمند آن ها قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha