یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت حفظ روحیه امانت‌داری، سرعت و دقت در ارسال مرسولات را از مهمترین وظایف اداره پست دانست و گفت: شایسته است منشور اخلاقی و اعتقادی کارکنان پست در اداره نصب شود تا هم کارکنان و هم مراجعان بدانند وظایفشان نسبت به این مجموعه چگونه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیرکل و جمعی از مدیران اداره پست استان قم که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: در سوره احزاب در خصوص رسول گرامی اسلام آمده است که ایشان الگو و اسوه حسنه هستند و این به معنای این نیست که حضرت تنها در زمان خودشان این‌گونه بوده باشند؛ بلکه این اسوه و الگو بودن برای تمامی اعصار و تا قیام‌ قیامت است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: تمام خصوصیاتی که رسول گرامی اسلام داشتند به غیر از نبوت در دیگر حضرات معصومین نیز وجود داشت و الگو بودن اهل‌بیت (ع) نیز برای تمامی اعصار است.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: مردم‌داری اولین شاخصه مجموعه پست است و باید این مجموعه به‌گونه‌ای عمل کند مراجعین رضایت کافی داشته باشند.

وی یادآور شد: داشتن سعه‌صدر در برخورد با مراجعین نیز امری لازم در اداره پست است چراکه ممکن است گاهی مراجعین به علت تأخیر در مرسولات ناراحت شوند.

سعیدی در ادامه گفت: امانت‌داری در مجموعه اداره پست از مهم‌ترین وظایف این سازمان است زیرا اگر امانتداری دچار خدشه شود اعتماد و اطمینان مردم نسبت به پست از بین می رود و به ماهیت این سازمان لطمه وارد می شود.

وی افزود: حفظ روحیه امانت‌داری، سرعت و دقت در ارسال مرسولات پستی طبق تجربیات و بدون شکسته‌شدن حریم صاحبان امانت از اصول مهم در امر پست است.

سعیدی در پایان گفت: شایسته است منشور اخلاقی و اعتقادی کارکنان پست در اداره نصب شود تا هم کارکنان و هم مراجعان بدانند وظایفشان نسبت به این مجموعه چگونه است.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل باقری منش رئیس اداره پست استان قم ضمن ارائه گزارشی خاطرنشان کرد: در استان قم ۱۲۰ دفتر پستی در حال حاضر فعال است و نقش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اداره پست در استان پر رنگ بوده و روزبه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین تجارت الکترونیک شاهد گسترش خدمات همه‌جانبه هستیم و امیدواریم با فراهم نمودن زیرساخت‌های پستی فعالیت های خود را گسترش دهیم.

رئیس اداره پست استان قم تأکید کرد: بیش از ۲۵ میلیون ترافیک پستی صادره و وارده استان قم است و تمامی فرایند پستی با سرعت تمام و دقت در ارسال در اداره پست قم در حال انجام بوده و رضایت ۹۸ درصدی را داشته‌ایم.

در پایان دیدار نیز تمبر یادبود فرماندهان شهید دفاع مقدس توسط اداره پست استان قم به حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha