دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
خانم فامطه یوسفی در برنامه زنده ایران همدل

حوزه/ یوسفی گفت: ملت شریف ایران و بانوان ایرانی با حفظ هویت زن مسلمان ایرانی، الگویی کامل برای زنان جهان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خانم فاطمه یوسفی مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) تخصصی سطح سه بوشهر در برنامه "ایران همدل" پخش زنده از شبکه سه سیما، با اشاره به اینکه زنان و طلاب بوشهر در همه مشکلات در کنار مردم بوده‌اند، اظهار داشت: زنان و مردان بوشهری در خط مقدم مقاومت بوده و زنان بوشهری نیز به فرمان ولی امر مسلمین با اهدا طلاهای خود به ندای امام خامنه‌ای لبیک گفتند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) تخصصی سطح سه بوشهر در پاسخ سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه بانوان بوشهری با چه نیتی و چگونه طلاهای خود را اهدا کردند، تصریح کرد: روحیه مقاومت در تمام تار و پود و وجود زنان و مردان بوشهری عجین شده و رشادت شهید رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار زبانزد تمامی آزادگان است، جای تعجب نیست که زنان بوشهری هم با پیشتازی طلاب به یاری مردم در مشکلات از جمله سیل، زلزله، بیماری همه گیر کرونا به کمک مردم شتافتند.

یوسفی ابراز کرد: حوزه‌های علمیه چون از بطن خود مردم هستند و در کنار مردم بوده و وقتی که در مراسم بزرگداشت شهادت سیدحسن نصرالله اعلام شد امام خامنه‌ای کمک به جبهه مقاومت را بر همگان فرض دانسته‌اند، در همان جلسه یک نفر از بانوان طلبه همه طلاهای خود را برای کمک به حزب الله لبنان اهدا نمود.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) بوشهر عنوان کرد: بانوان شرکت کننده در پویش کمک به جبهه مقاومت در لبیک به ندای ولی امر مسلمین زمان شناس بوده و با تشخیص صحیح اولویت‌ها، روحیه ایثار که از انفاق برتری دارد را در خود ایجاد کرده و به این پویش پیوستند، ملت ایران اسلامی و بانوان ایرانی با حفظ هویت زن مسلمان ایرانی، الگویی کامل برای زنان جهان هستند.

استاد حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: خون پاک شهید سید حسن نصرالله جان تازه‌ای به درخت تنومند و شجره طیبه اسلام بخشید هرچند رفتن این شهید بزرگوار غیرقابل جبران است.

وی با بیان اینکه وظیفه طلاب در جهاد تبیین، رساندن رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان به جوانان است، اظهار کرد: امروز ما با نسلی روبرو هستیم که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده و ندیده و لذا وظیفه طلاب این است که در جهاد تبیین این دستاوردها را به جوانان امروز منتقل کنند.

گفتنی است، بانوان طلبه بوشهری با راه اندازی پویش کمک به جبهه مقاومت در سطح استان با اهدا طلا، با جمع آوری ۵۰۰ گرم طلا به ارزش ریالی قریب به بیست میلیارد ریال به ندای ولی امر مسلمین در کمک به جبهه مقاومت لبیک گفتند.

انتهای پیام/.

بانوان ایرانی با حفظ هویت زن مسلمان ایرانی، الگویی کامل برای زنان جهان هستند

بانوان ایرانی با حفظ هویت زن مسلمان ایرانی، الگویی کامل برای زنان جهان هستند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha