یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
آغا حسن

حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی، خواستار ورود دولت مرکزی هند در پرونده توهین یکی از رهبران تندروی هندو به پیامبر اسلام و مسلمانان شد .

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی با ابراز نگرانی از کشتار کودکان و زنان فلسطینی و لبنانی از سوی رژیم اشغالگر قدس ، گفت: حتی پس از شهادت سید مقاومت، نیروهای سفاک رژیم صهیونیستی به کشتار مردم بی گناه لبنان و فلسطین به ویژه کودکان و زنان ادامه داده اند و متاسفانه، سازمان ملل همچنان یک تماشاگر خاموش باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی در سخنان خود با اشاره بر اهمیت احترام و اقوام و ادیان بویژه در هند، اظهارات توهین آمیز یکی از رهبران تندروی هندو علیه پیامبر اسلام را به شدت محکوم کرد.
وی توضیح داد: این اظهارات توهین آمیز تلاشی عمدی برای جریحه دار کردن احساسات امت اسلامی و تحریک خشونت های جمعی است.
این عالم دینی در ادامه افزود: اگرچه پرونده ای علیه او تشکیل شده است، اما فعالیت های تحریک آمیز گذشته او که در آن هندوها را به گرفتن سلاح علیه مسلمانان تشویق می کرد، همچنان نادیده گرفته می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خواستار آن شد که «نارسینگانند» به دلیل جرم سنگین توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به اشد مجازات برسد و به حبس ابد محکوم شود تا در آینده فرد دیگری جرات چنین کاری را نداشته باشد. وی از دولت مرکزی خواست تا در این زمینه اقدام فوری و جدی انجام دهد تا فضای قانون و نظم برقرار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha