یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
جلسه

حوزه/ پدر شهید مختار زاده گفت: شرایطی که در آن قرار داریم بسیار حساس و مهم است به همیندخاطر تلاش اساتید برای آگاهی رساندن به مردم و تربیت طلاب با بصیرت و آگاه به زمان، مضاعف می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مختارزاده پدر شهید حسن مختارزاده در نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه شهید حسن حاج غفاری که در اردوگاه ملاصدرا با موضوع بررسی مسائل روز سیاسی و ابعاد نفوذ در جبهه مقاومت و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با ذکر تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش عنوان کرد: شهید حسن نصرالله مردی نفوذناپذیر و در حوزه مقاومت رهبری بسیار حکیم و شجاع بود.

وی افزود: مردم ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بحران‌های زیادی از افراد نفوذی، سازمان‌های جاسوسی سیاه، موساد و... را پشت سر گذاشتند و مرد روزهای سخت بودند.

پدر شهید مختار زاده اظهار کرد: شرایطی که در آن قرار داریم بسیار حساس و مهم است و با توجه به شهادت رئیس‌جمهور مردمی، شهید اسماعیل هنیه، شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت و ایجاد شرایط حساس، تلاش اساتید برای آگاهی رساندن به مردم و تربیت طلاب با بصیرت و آگاه به زمان، مضاعف می‌گردد.

وی در پایان به بیان وظایف و نقش اساتید در تحلیل ابعاد نفوذ در دستگاه‌های اجرایی و لزوم جهاد تبیین در رویارویی در مقابل نفوذ و فتنه‌های پیش روی پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha