یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
جلسه هم افزایی جامعه الزهرا و وزارت فرهنگ و ارشاد

حوزه/ اجرای طرح قرآنی بشری ویژه اساتید، فعالان قرآنی و سایر طلاب با تعامل معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جلسه هم افزایی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این جلسه به همت اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، جهت همگرایی و تفاهم و همکاری در اجرای طرح قرآنی بشری تشکیل شد.

ابراهیم کرمانی نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه در این جلسه حضور داشتند و با خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، ظرفیت‌های همکاری دو معاونت مورد بررسی قرار گرفت و یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه، طرح ملی بشری بود که از دوره‌های نوین آشنایی با قرآن کریم با اعطای مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

تاکنون این طرح برای بیش از ۱۸ هزار قرآن‌آموز ایرانی و بین المللی اجرا شده است و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، طرح قرآنی بشری ویژه اساتید، فعالان قرآنی و سایر طلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha