یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
H

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شهابی گفت: مهارت آموزی طلاب حوزه‌های علمیه برای ایفای نقش در حوزه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی ضروری است ،بدون مهارت آموزی نمی توان در حوزه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی ایفاء نقش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در جمع طلاب مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس ضمن تاکید بر ارزش ذاتی علم بیان داشت:طلاب جوان به وظیفه شان عمل کنند و نگران آینده نباشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: مهارت آموزی طلاب حوزه‌های علمیه برای ایفای نقش در حوزه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی ضروری است ،بدون مهارت آموزی نمی توان در حوزه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی ایفاء نقش کرد.

وی افزود:طلاب به یادگیری مهارت آموزی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا در عرصه تبلیغ تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شهابی یاد آور شد: افتخار جمعیت هلال احمر این است که بر اساس وظایف انسانی به مردمی که در موارد مختلف نیاز به کمک دارند، حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین فعالیت این سازمان که بر اساس وظایف انسانی تعریف شده در ارتباط با انواع حوادث و بلاهای طبیعی همچون زلزله، طوفان، تصادف، سیل و… است.

وی افزود: کارهای که در این جمعیت، انجام شده حتی در صلیب سرخ جهانی هم بازتاب داشته و از تجربه‌های فعالیت این سازمان استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر هرمزگان عنوان کرد: این جمعیت، در خارج کشور هم فعالیت‌هایی داشته از جمله کشورهای مانند لبنان ، عراق ، که در راستای حقوق انسانی خدمت رسانی کرده است.

در پایان این دیدار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال‌احمر هرمزگان گزارش از وظایف جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به طلاب ارائه کرد.

مهارت آموزی طلاب برای ایفای نقش در حوزه‌های دینی و سیاسی ضروری است

مهارت آموزی طلاب برای ایفای نقش در حوزه‌های دینی و سیاسی ضروری است

مهارت آموزی طلاب برای ایفای نقش در حوزه‌های دینی و سیاسی ضروری است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha