یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
نشست علمی

حوزه/نشست علمی _پژوهشی بررسی عملکرد جبهه مقاومت در مدرسه علمیه هاجر خمین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،نشست علمی _پژوهشی بررسی عملکرد جبهه مقاومت با حضور آقای خسروی استاد حوزه و دانشگاه،در سالن اجتماعات مدرسه علمیه هاجر خمین برگزار شد.

خسروی در ابتدا با تسلیت شهدای محور مقاومت و شهید سیدحسن نصرالله بحث خود را آغاز کرد.

وی اشاراتی به تاریخ صدر اسلام داشت و شرحی از جنگ بدر و مخصوصاً جنگ احد بیان کرد و به مقایسه وقایع یکسال اخیر و حوادث منطقه و اقدامات جبهه مقاومت پرداخت.

خسروی در ادامه افزود: همانطور که جبهه اسلام در جنگ احد فرماندهان بزرگی را از دست داد از جمله حمزه سیدالشهدا، در طی این یکسال هم ما فرماندهان بزرگی را از دست داده ایم از جمله سید حسن نصرالله که حمزه سیدالشهدای جبهه مقاومت بودند.

وی تصریح کرد :البته که شهادت افتخار ماست و این خون ها برکت دارد، اما از دست دادن ایشان داغ بسیار بزرگی برای همه جبهه‌ اسلامی است و اسرائیل گمان می‌کرد که با هدف قراردادن فرماندهان کار جبهه مقاومت تمام است اما غافل از اینکه سید حسن نصرالله ۱۰۰هزار نفر نیرو تربیت کرده و همانطور که دیدید حملات جبهه مقاومت به مناطق اسرائیل و شهرک های صهیونیستی بعد از شهادت ایشان چندین برابر شد و معادلات آنها را بهم زد.

این استاد حوزه با اشاره به تنگه احد تاکید کرد: ما باید مراقب باشیم و انشاءالله با یاری خداوند متعال با حفظ اتحاد جبهه مقاومت این بار تنگه مقاومت را محکم نگه داشته و به دنبال غنائم نرویم.

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه اصلی و مهم شما طلاب در این برهه تاریخی تبیین این مسائل برای اقشار مختلف مردم هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha