یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
آیت الله مروی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهانت رژیم صهیونیستی به ساحت مرجعیت را محکوم کرد و گفت: با این تهدیدها نه مرجعیت رشید نه مردم از میدان بیرون نمی‌روند. به رژیم های منحط منطقه هم می‌گوییم که بدانید ملت مظلوم غزه و مردم مظلوم و مقاوم لبنان ضمن دفاع از کیان فلسطین در حقیقت از کیان شما هم دارند دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله جواد مروی در ابتدای درس خارج فقه خود ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام، اهانت رژیم صهیونیستی به ساحت مرجعیت ایران و عراق را محکوم کرد و گفت: در تصویری که منتشر کرده‌اند به عنوان شخصیت هایی که باید ترور شوند تصاویری از حضرت آیت الله سیستانی و حضرت آیت الله خامنه‌ای را قرار داده‌اند. این تهدید روشن است که حاصل استیصال مطلق آنها است و نتیجه آن است که مرجعیت رشید و مرجعیت و قیادت در جمهوری اسلامی نقشه‌های جهانی صهیونیست‌ها را خنثی کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: آنها می‌دانند روزی که آمریکا و ارتجاع عرب با نقشه صهیونیستها عده‌ای به ظاهر مسلمان نا آگاه را تحت عنوان داعش ترغیب کردند که خونها ریختند و خواستند منطقه را دچار بحران کنند و مسیر تسلط صهیونیستها بر منطقه را فراهم کنند، فهمیدند که هماهنگی بین مرجعیت در عراق و مرجعیت و قیادت در جمهوری اسلامی بسیج جوانان را در مقابل آنان رقم زد و بزرگترین شکست اخیر را نصیب آمریکا و اسرائیل و ارتجاع منطقه کرد.

وی ادامه داد: شورای امنیت ملی امریکا اعلام کرد تسلط بر داعش و از بین بردن آن ربع قرن طول می‌کشد، لکن فتاوای مرجعیت در عراق و نگاه ها و دستورات مرجعیت و قیادت در جمهوری اسلامی و تلاشهای شهید سلیمانی و مبارزین عراقی باعث شد ظرف مدت کوتاهی پرونده داعش در منطقه جمع شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: در جریان شهادت سید مقاومت هماهنگی حوزه نجف با مقاومت و تعطیلی سه روزه حوزه نجف و حضور علما و نخبگان در مجالس مختلف اعلام جمعی از علما و نخبگان نجف که دفاع از مسلمانان واجب و لازم است به شدت رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت، از طرف دیگر مرجعیت و قیادت رشید در جمهوری اسلامی ایران همه توطئه های رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند که این دستاوردها محصول مرجعیت و قیادت در جمهوری اسلامی و هماهنگی مرجعیت در عراق است، لذا می‌فهمند این قوت از کجا نشأت میگیرد؛ آنها کور خوانده‌اند این تهدید ها نه نسبت به بزرگان ما نه نسبت به مردم تأثیر ندارد و مصداق این حدیث حضرت امیر مؤمنان علیه السلام هستند که ظلم الظالم یقوده الی الهلاک؛ این ستم های مختلف رژیم صهیونیستی او را به سمت هلاکت و نابودی خواهد کشاند.

آیت الله مروی اظهار کرد: با این تهدیدها نه مرجعیت رشید نه مردم از میدان بیرون نمی‌روند. به رژیم های منحط منطقه هم می‌گوییم که بدانید ملت مظلوم غزه و مردم مظلوم و مقاوم لبنان ضمن دفاع از کیان فلسطین در حقیقت از کیان شما هم دارند دفاع می‌کنند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: همین چند روز قبل مصاحبه وزیر منحط رژیم جنایتکار صهیونیستی را شنیدید که اعلام می‌کرد سرزمین موعود آنان شامل همه فلسطین، مصر، عربستان، عراق، اردن، لبنان و ترکیه است و ما پایتخت خودمان را در استانبول قرار خواهیم داد. لبنان و فلسطین در واقع از کیان شما دفاع می‌کنند؛ به عربستان و امثال او می‌گوییم از غضب مردم بترسید توانایی‌ها و اسلحه‌هایتان را برای چه زمانی نگه داشته اید؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha