یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
کد خبر: 1192552
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
محمد مهدی حسن‌زاده

حوزه/ رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به رونمایی از برنامه راهبردی این سازمان گفت: بدنبال احیای هویت بسیج در شهرداری تهران هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرهنگ محمد مهدی حسن‌زاده، روز یکشنبه در گردهمایی فرماندهان و مسئولین سازمان بسیج شهرداری تهران با نام عهد یاران ۵ با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرداری داری مسوولیت هستند، افزود: امروز باید بسیجیان شهرداری از تجربیات پیشکسوتان هشت دفاع مقدس در اقدامات و کارهای خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: امروز و در عهد یاران ۵، سند راهبردی بسیج شهرداری رونمایی شد و برای ادامه مسیر از آن استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه در در سال گذشته هویت بسیج شهرداری و پویایی آن مورد تاکید قرار گرفت، ادامه داد: در گام اول خلاها و ظرفیت‌ها مورد شناسایی شد و سند راهبردی بسیج شهرداری تدوین و تکمیل شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بازنگری منابع انسانی در سازمان بسیج صورت گرفت و امروز از نخبگانی که در شهرداری شاغل بودند اینک در رده‌های بسیج در حال فعالیت هستند.

سرهنگ حسن‌زاده اضافه کرد: اندیشه‌ورزی سرلوحه اقدامات سازمان بسیج است و اقدامات ما دیگر همچون گذشته نیست چون بسیجی محوری برای ما مهم است البته یکی از اهداف ما شناسایی ظرفیت‌های مختلف منابع انسانی در راستای توانمندسازی برای کمک به مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه خانه‌های هنری یکی پس از دیگری در حال راه‌اندازی است، افزود: امروز خانه‌های شاعران، مداحان و عکاسان در تهران راه‌اندازی شده و مراکز دیگر هم راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha