یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی

حوزه / مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد :حمایت از جبهه مقاومت فریضه واجب برای همه امت اسلامی است به‌ویژه نخبگان، اساتید، حوزویان و اهل علم، کسانی که تریبون دارند و اهل‌قلم هستند وارد این میدان شوند؛ امروز روزی است که اسلام نیاز به یاری آحاد امت دارد و نباید تنها گذاشت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه پیرامون وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه در تبیین جبهه مقاومت گفت: در خصوص تکلیف و وظیفه آحاد امت حزب‌الله و مردم مسلمان رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فرض است بر همگان که از جبهه مقاومت از رزمندگان حزب‌الله در لبنان و حماس در سرزمین‌های اشغالی حمایت شود.

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت به‌عنوان خط مقدم و پیشانی دفاعی امت اسلام بایستی توسط همه آحاد امت اسلامی، به‌ویژه حکومت‌ها حمایت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی،بابیان اینکه امروز حفظ وحدت، پیروی از ولایت و استحکام درحرکت و تداوم جبهه مقاومت از جمله وظایف اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان حوزه و دانشگاه است، افزود: امروز باید با قاطعیت پشت سر ولایت حرکت کرد و حمایت جدی از جبهه مقاومت را نشان داد؛ جبهه مقاومت خط مقدم درگیری حق و باطل و خط مقدم حرکت امت اسلام در مقابل جهان خواران و نظام سلطه است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما همراهی، همکاری و حضور جهادی در این عرصه‌ها است، گفت: جهاد تبیین، جهاد دفاعی، جهاد نظامی، پشتیبانی تدارکاتی و حمایت‌های معنوی و عاطفی در همراهی با جبهه مقاومت از جمله وظایف نخبگان جامعه اسلامی است.

وی تأکید کرد: حمایت از جبهه مقاومت فریضه واجب برای همه امت اسلامی است به‌ویژه نخبگان، اساتید، حوزویان و اهل علم، کسانی که تریبون دارند و اهل‌قلم هستند وارد این میدان شوند؛ امروز روزی است که اسلام نیاز به یاری آحاد امت دارد و نباید تنها گذاشت.

سردار یوسفعلی زاده خاطرنشان کرد: با هدایت‌های پیامبرگونه امام خامنه‌ای و حضور توانمند آحاد امت اسلام به‌ویژه رزمندگان جبهه مقاومت، اسرائیل غاصب این دشمن زبون و مستأصل به‌زودی به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهد شد و مرگ رژیم منحوس و جنایتکار و خبیث صهیونیستی خیلی زودتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در این عرصه اقداماتی انجام داد است و نباید منتظر مناسبت و روز خاصی برای تبیین فرهنگ مقاومت بود، باید هرروز فعالیت جهادی، انقلابی در حوزه جهاد را تبیین کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنر و سینما، پاسخ به سؤالات و شبهات در نشر ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس از جمله وظایف مستمری است که باید هرروز دنبال شود تا بتواند در جامعه اثرگذار عمل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha