یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
حسنی

حوزه/ معاون فرهنگی و تربیتی مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام از اهدای هدیه به طلابی که صاحب فرزند شدند خبر داد و گفت: این کار زیبا به عنوان طرح فرزندآوری و تشویق طلاب متاهل به فرزندآری در مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، ربابه حسنی، معاون فرهنگی و تربیتی مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام از اهدای هدیه به طلابی که صاحب فرزند شدند خبر داد.

حسنی اظهار داشت: این کار زیبا به عنوان طرح فرزندآوری و تشویق طلاب متاهل به فرزندآری در مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) برگزار شد.

وی افزود:یکی از حرفها و دغدغه‌های اصلی در حوزه جمعیت، بحث افزایش جمعیت و وضعیت کشور در حوزه فرزندآوری است. کارشناسان معتقدند که کاهش موالید در ایران یک "هشدار جدی جمعیتی" است.

وی تصریح کرد: فرزندآوری به عنوان عامل بقای نسل بشر و مؤلفه قدرت اجتماعی و در مقابل به عنوان عامل تهدید امنیت غذایی و رفاه، موضوع اختلاف های نظری در میان مکاتب مختلف علوم اجتماعی قرار گرفته است.

حسنی درپایان بیان کرد: فرزندآوری برکات و اثراتی دارد که عبارت‌اند از: شادی و لذت زندگی؛ تداوم حیات؛ ایجاد حس مفید بودن؛ زمینه‌ساز رشد و تعالی والدین؛ عامل نشاط خانواده؛ رشد و برکت اقتصادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha