یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
موزه عبرت

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:تمامی مسئولان و شکنجه‌گران ساواک،آموزش دیده اسرائیل و آمریکا بودند و بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی زیر شکنجه آن ها به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در آیین گشایش موزه عبرت اراک که در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شد ، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت، فضیلت و اقتدار داد که عموم جامعه باید قدر این نعمت بزرگ الهی باشند.

وی بیان کرد :ساواک در سال ۱۳۳۵ راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۵۰ به صورت گسترده مخالفان شاه را دستگیر می‌کرد تا به اطلاعاتی دست یابد و از این طریق سایر مبارزان را شناسایی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود:انقلاب اسلامی مردم را از قید و بند اسارت طاغوت، استکبار، استعمار و شکنجه‌های ساواک که توسط عوامل خودفروخته و جنایتکار مدیریت می‌شد، آزاد کرد و این انقلاب شکوهمند امروز به الگویی برای به مستضعفان عالم شده تا در مقابل کفر و استکبار مقاومت کند.

وی تصریح کرد:تمامی مسئولان و شکنجه‌گران ساواک،آموزش دیده اسرائیل و آمریکا بودند و بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی زیر شکنجه آن ها به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است که موزه عبرت اراک تا هفتم آبان‌ماه دایر است و از ساعت ۱۶ پذیرای عموم مردم است.

بازدید از موزه عبرت با حضور آیت الله دری نجف آبادی و اقامه نماز ظهر پایان پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha