یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تصاویر | آئین تجلیل از مداحان، سخنرانان و خادمان هیئت رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به وظیفه خطیر مداحان در تبیین معارف اهل بیت (ع)، گفت :مداحان باید با تسلط بر روایات و احادیث باید سعی کند واقعیت‌ها را بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در آیین تجلیل از مداحان و پیشکسوتان هیئت رزمندگان اسلام، افزود: افراد در بیان مطالب باید خدا را در نظر بگیرند و مطالبی بیان کنند که الهی باشد اگر می‌خواهید مطلبی بگویید بهتر است به نقل قول صحیحی از اهل بیت (ع) اشاره کنند.

وی هیات‌های مذهبی را از نهادهای مردمی و اجتماعی دانست که حول محور حب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و شعائر دینی به ویژه بزرگداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل اظهار داشت: عظمت امام حسین(ع) در این است که ایشان سعی می‌کنند خود دیده نشوند بلکه با شهادت خود و اهل بیتشان تمام حواس‌ها را به حضرت حق جلب کنند تا قدرت پروردگار متعال دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: راه رسیدن به این مقام‌ها توسل است که همواره اهل بیتش به ما نشان می‌دهند با توسل و تمسک به اهل بیت می‌توان به خدا رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha