یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تبریز

حوزه/ نمایشگاه تخصصی «پیچک انحراف» با نگرشی بر فرق و جنبش های نوظهور شبه معنوی به همت مرکز مشاوره معنوی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نمایشگاه «پیچک انحراف» رویدادی است که با رویکردی تخصصی در خصوص فرق و جنبش های نوظهور شبه معنوی که پیش از ظهر یکشنبه یا حضور مقامات استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین علی مطهری اصل نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در محل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه به همت مرکز مشاوره معنوی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با هدف آگاه سازی جامعه هدف از مخاطرات جریانات فرقه ای و عرفان های نوپدید برپا شده است.

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری مهمترین رویکرد در بخش های مختلف این نمایشگاه یک ماهه تبیین این موضوع مهم است که فرق و عرفان های نوظهور بدل از ادیان و مذاهب اصیل بوده و به دنبال تغییر نگاه مردم از آموزه های الهی و معنوی و القای جریان های افراطی هستند.

گفتنی است در این نمایشگاه تلاش شده با پرداخت به تاریخچه ظهور و نحوه فعالیت فرق و جنبش های نوپدید در قالب هایی چون اینفوگرافی، نمایش کتب و نشریات و نظایر آنها در خصوص روش های اثرگذاری و جذب افراد به این جریان های انحرافی اطلاع رسانی و آگاه سازی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha