دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
سید علی قاضی عسکر

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف جلوی توسعه طلبی دشمن گرفته شده و توطئه های آنها تا حدود زیادی خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، در دیدار فرماندهان سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) با تاکید براینکه امروز ضربه‌ای که استکبار جهانی از جمهوری اسلامی خورده قابل جبران نیست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف جلوی توسعه طلبی دشمن گرفته شده و توطئه های آنها تا حدود زیادی خنثی شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود نگاه ما باید نگاه فرهنگی باشد، تاکید کرد: بر اساس آیات قرآن و روایات، دشمن را نباید کوچک بشماریم در روایت آمده است که اگر فردی‌ به خواب برود، باید بداند که دیگران در خواب نیستند. این روایت یک روش مبارزاتی را به ما گوشزد می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تصریح بر این که امروز جبهه حق و باطل کاملا مشخص شده و تردیدی برای کسی باقی نمانده، به جمع حاضر توصیه کرد: در چنین شرایطی کار را باید جدی گرفت و نباید غفلت کرد، چرا که اگر کوچکترین ضعفی از خود نشان دهیم دشمن از آن استفاده خواهد کرد.

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به ویژگی مؤمنان در قرآن و زمانی که به آنها گفته می شود به خاطر کثرت دشمنان بترسید ولی آنها به جای ترس بر ایمانشان افزوده می شود، تاکید کرد: باید در این شرایط ایمان خود را تقویت کنیم و فهم سیاسی مردم را بالا ببریم و با تمام توان بایستیم و به دستورات قرآن و روایات عمل کنیم.

وی یکی از خطرات مهم برای نظام را مساله نفوذ دشمن خواند و خاطر نشان کرد: علیرغم همه تلاش هایی که صورت گرفته ولی شرایط به حدی پیچیده شده که نباید یک لحظه غفلت کرد باید مراقب باشیم و به هرکسی اعتماد نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به شرایط دشمن صهیونیستی، یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس در شرایط فعلی از هر زمان دیگری ضعیف تر شده و اگر کمک های آمریکا نبود، شکست او حتمی بود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) عملیات وعده صادق ۲ را افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: دشمن توانایی و شرایط ما را فهمید و به گفته خودشان ایران قادر است دهها بار این گونه عملیاتها را تکرار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha