دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
1

حوزه/ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران تصریح کرد: نیروهای مسلح ما حقیقتاً از حقوق و منافع ملت ایران دفاع می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام اسماعیل زارعی با تاکید بر اینکه رعایت حقوق عامه برای نیروهای مسلح امری ضروری و واجب است، ضمن تبیین مأموریت‌های سازمان قضائی ابراز داشت: نیروهای مسلح جایگاه بسیار مهم، ویژه و اثرگذاری در جامعه برای ایجاد امنیت مردم دارند، که سازمان قضائی موظف است از این اعتبار و اقتدار نیروهای مسلح که منشأ آن همین اعتماد، حمایت‌های مردم و شهروندان است، محافظت کند تا برای مأموریت‌های نیروهای مسلح که حراست از مردم و تمامیت ارضی ایران است، خدشه‌ای وارد نشود.

وی افزود: حضور در بین مردم و حل مشکلات آنها از اوامر فرماندهی معظم کل قوا و دستورات رئیس دستگاه قضا و خواسته جدی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور است.

وی همچنین با اشاره به این که سازمان قضایی مأموریت‌های مهم و حساسی را برعهده دارد، گفت: به جرأت می گویم نیروهای مسلح ما در همه حال حافظ جان و مال و حقوق ملت هستند و در عین حال با نیروهای مسلحی که احیاناً ناقض حقوق شهروندی و عامه و محیط زیست و منابع طبیعی باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha