یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

حوزه/ امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: بیگانگان از توانمندی و هوشیاری نیروهای مسلح کشورمان هراس دارند و همین امر بسیاری از نقشه‌های آنان را دچار اختلال محاسباتی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کشورمان به اوج عزت و اقتدار برسد، باید تمامی سازمان‌ها و اقشار با انسجام، همدلی و تلاش جهادی گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در راستای سرافرازی ایران اسلامی بردارند و یقیناً در تمامی عرصه‌ها باید پیشرفت علمی در اولویت باشد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه اولویت نیروهای مسلح کشورمان صلح و آرامش در منطقه است، عنوان کرد: ایران اسلامی همواره مخالف هرگونه تنش، جنگ و خون‌ریزی در منطقه غرب آسیاست.

وی با تأکید بر اینکه پیشرفت نیروهای مسلح به‌ویژه پدافند هوایی در حوزه تجهیزات نظامی هیچ‌گاه توقف ندارد، گفت: برگ برنده کشورمان وجود نخبگان و دانشمندان متعهد، وطن‌پرست با همت مضاعف و تلاش شبانه‌روزی است که موجب شده در برابر ظالمان و یاوه‌گویان ایستادگی کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز خرسندی از سختکوشی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان متخصص و فنی این نیرو، افزود: پدافند هوایی ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح کشور در جهت امنیت و آرامش هموطنان ما، تمامی ظرفیت‌ها را به‌کار می‌گیرد.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: بیگانگان از توانمندی و هوشیاری نیروهای مسلح کشورمان هراس دارند و همین امر بسیاری از نقشه‌های آنان را دچار اختلال محاسباتی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha