دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
کد خبر: 1192851
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
1

حوزه/ اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های علمیه و روحانیت در پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان، در شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه شصت و دوم شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت، یک‌شنبه بیست و دوم مهر ۱۴۰۳ با حضور اعضای این شورا، در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه، پس‌از ارائه گزارشی از آخرین رویدادهای فلسطین و لبنان و نیازهای آوارگان مظلوم، چگونگی کمک‌ها و اقدامات حوزه‌های علمیه به جبهه محور مقاومت مطرح و مقرر گردید؛ معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برای دریافت کمک‌های نقدی حوزویان به‌خصوص کارکنان، اساتید و سایر افرادی که از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه حقوق و مزایایی دریافت می‌کنند، شماره حسابی را مشخص و اعلام نماید؛ و پیشنهاد اقدام مشابه نیز به شورای هماهنگی نهادهای حوزوی ارائه شود.

هم‌چنین در مصوبه دیگری، معاونت‌های ارتباطات و امور بین‌الملل و تبلیغ و امور فرهنگی ماموریت یافتند تا با همکاری سایر واحدهای ذی‌ربط، ضمن شناسایی و اعزام اساتید آشنا به فرهنگ مقاومت به استان‌ها و شهرستان‌ها، نشست‌هایی برای تبیین و ترویج مسأله مقاومت با اولویت مدارس علمیه برگزار نمایند.

در ادامه این جلسه، کلیات طرح تشکیل قرارگاه مقاومت تصویب شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha