جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت

حوزه/ نماز جمعه مقام معظم رهبری مدظله العالی و وعده صادق۲ و اقدامات و فعالیت ها و برنامه های حوزه های علمیه و روحانیت که باید بعد از تحولات اخیر انجام گیرد در شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه شصت و یکم شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت، یکشنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۳ با حضور اعضای این شورا، در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، گزارشی از مسائل و حوادث فلسطین و لبنان و شبهات در فضای مجازی ارائه و سپس نحوه کنشگری حوزه های علمیه در مواجهه با مسائل و موضوعات اخیر کشور و جبهه محور مقاومت مطرح و مقرر گردید در این راستا کمیته مقاومت با محوریت معاون ارتباطات و بین الملل و همکاری معاون تبلیغ و امور فرهنگی، معاون صیانت و مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی، مدیر دفتر امور اجتماعی و سیاسی و بخش های مرتبط تشکیل و همچنین با دادن نقش راهبری به مدارس شهرستان ها در بحث سیاست گذاری های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در چارچوب مصوبات شورای قرارگاه؛ برنامه ریزی شود. از ظرفیت مساجد و سایر اماکن فرهنگی به عنوان واحدهای عملیاتی مدارس علمیه به نحو شایسته استفاده گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha