دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
مهد کودک

حوزه/ حجت‌الاسلام واهبی‌زاده با انتقاد از اینکه برخی مهد کودک‌ها سیاست‌های سند ۲۰۳۰ را دنبال می‌کنند، از وضعیت فعلی این نهادهای آموزشی انتقاد کرد و گفت: لازم است مربیان متخصص و متعهد انقلابی ذیل وزارت آموزش و پرورش سند بنیادین این وزارتخانه را پیاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی واهبی‌زاده، امام جمعه سی سخت از استان کهگیلویه و بویراحمد، پیرامون موضوع نگرانی از برخی محتواهای آموزشی مهدکودک‌ها گفت: متأسفانه این مهد کودک‌ها روش و سبک زندگی درستی برای کودکان و خردسالان ندارند و روش‌های آموزشی همان است که در سند ۲۰۳۰ آمده بود.

امام جمعه سی سخت در بیان مطالبات مردمی ابراز داشت: مردم تقاضا دارند که مهد کودک‌ها را ذیل آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ببرند و مربیان متخصص و متعهد و متدین آقا و خانم را در مهدکودک‌ها برای تربیت بچه‌ها به کار گیرند.

وی توضیح داد: دختران کودک با پوشش بد و حتی در مواردی آرایش شده به مدرسه وارد می‌شود؛ این بچه در دوران حضور در مهد کودک به این باور و اعتقاد رسیده است که باید لباس‌های کم و آرایش داشته باشد تا جامعه او را قبول کند.

حجت‌الاسلام واهبی‌زاده با انتقاد از اینکه مهد کودک‌های امروز، جایگاه و خاستگاه تربیت اسلامی را ندارند گفت: مطالبه ما ذیل مطالبه امامین انقلاب، پیوستن مهد کودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش است.

امام جمعه سی سخت افزود: باید دوره‌های تخصصی مانند دانشگاه فرهنگیان برای مربیان بگذارند که یک مربی متخصص متعهد متدین انقلابی این خردسال را در ذیل سند بنیادین تحول آموزش و پرورش یا سندهای آموزشی سبک زندگی اسلامی تربیت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha