دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش

حوزه / معصومی گفت: وحدت و همدلی به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی، نقش محوری در پیروزی انقلاب ایفا کرده است و این دو عنصر کلیدی، نه تنها در دوران پیش از انقلاب بلکه در تمامی مراحل پس از پیروزی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، با بیان اینکه تقویت بنیان های اعتقادی و بصیرتی نیروهای مسلح بیش از پیش ضروری است، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم دفاع از کشور، نیازمند اعتقادات راسخ و بصیرتی عمیق هستند تا بتوانند در برابر هجمه‌ های فرهنگی، تبلیغاتی و روانی دشمنان ایستادگی کنند و با اعتماد به نفس کامل از ارزش‌ها و آرمان‌ های والای نظام مقدس دفاع نمایند.

وی افزود: تقویت بنیان‌ های اعتقادی و بصیرتی، نه تنها به افزایش روحیه ایثار و شهادت‌ طلبی در بین کارکنان ارتش کمک می‌کند، بلکه به آنها قدرت تشخیص حق از باطل و مقابله با شایعات و تحریفاتی که دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ ای منتشر می‌کنند، می‌بخشد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت هرچه بیشتر این حوزه در جهت حفظ روحیه ایثارگری در بین کارکنان ارتش، تصریح‌ کرد: عقیدتی سیاسی، همچون بنای مستحکمی است که نیروهای مسلح را در برابر هرگونه تهدید حفظ می‌کند و تقویت این بنیان، ضامن سلامت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

معصومی وحدت و همدلی را مهم‌ ترین رکن انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: وحدت و همدلی به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی، نقش محوری در پیروزی انقلاب ایفا کرده است و این دو عنصر کلیدی، نه تنها در دوران پیش از انقلاب بلکه در تمامی مراحل پس از پیروزی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌ است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به اهمیت سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، روحیه جهادی و مقاومت را در بین نیروهای مسلح تقویت می‌کند و باعث افزایش بصیرت سیاسی و آگاهی آنان از توطئه‌های دشمنان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha