سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار بر ضرورت کنار رفتن دلال‌ها و شفافیت در قراردادها تأکید کرد و خواستار استفاده از نیروهای متخصص برای بهبود وضعیت صنعت پتروشیمی در استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، با مدیرعامل پتروشیمی و جمعی از مدیران پترول، به مشکلات موجود در پتروشیمی این استان اشاره کرد و گفت: برای فروش یک کالای راهبردی، نیازی به واسطه‌ها نیست و باید به طور مستقیم با شرکت‌های معتبر همکاری کنیم.

وی همچنین به وجود دست‌های پشت پرده در قراردادهای پتروشیمی اشاره کرد و با بیان اینکه پتروشیمی ایلام پس از سال‌ها هنوز زیان‌ده است، تأکید کرد: حل مشکلات پتروشیمی امکان‌پذیر است و ما آماده‌ایم تا در این زمینه همکاری کنیم. اگر پترول خواهان فعال شدن پتروشیمی ایلام است، باید قراردادها به‌طور شفاف برای مردم بیان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار همچنین به ضعف مدیریت در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: مدیران پتروشیمی باید پاک‌دست و پرتلاش باشند تا جلوی ضرر و زیان گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه بر لزوم استفاده از نیروهای متخصص و سرمایه‌گذاری در طرح‌های جدید تأکید کرد و گفت: این اقدامات می‌تواند به کاهش بیکاری و بهبود وضعیت پتروشیمی ایلام منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha