دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه صبر و حوصله در راه انجام‌وظیفه زمینه‌ساز پیروزی و نصرت الهی است، گفت: اقدام شجاعانه دکتر قالیباف در پرواز به بیروت و حمایت از مقامت بسیار تحسین‌برانگیز و ارزشمند است و باعث خشنودی دل مؤمنین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: ویژگی‌های حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در میان امامزادگان بسیار خاص است چرا که ایشان هم مهاجر الی الله و هم مجاهده فی‌سبیل‌الله بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نصرت نهایی برای امت اسلام قطعی است، اما این نصرت گاهی با تأخیر به سرانجام می‌رسد که دارای حکمت است، افزود: یکی از این حکمت‌ها شناخت دقیق دشمنانی است که پشت پرده مخفی شده‌اند و خود را دوست مسلمانان معرفی می‌کنند درحالی‌که پشت پرده با رژیم غاصب اسرائیل ارتباط دارند.

وی یادآور شد: صبر مستمر و ثبات قدم در راه جهاد باعث می‌شود جبهه حق علیه باطل پیروز شود و این وعده حتمی خداوند است.

امام‌جمعه قم در ادامه گفت: صبر و حوصله در راه انجام‌وظیفه زمینه‌ساز پیروزی و نصرت الهی است.

وی در پایان با اشاره به اقدام شجاع رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام شجاعانه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در پرواز به بیروت و حمایت از مقامت بسیار تحسین‌برانگیز و ارزشمند است و باعث خشنودی دل مؤمنین شد.

در ابتدای این دیدار عبدلیان پور با ارائه گزارش از فعالیت‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: بیش از ۶ هزار کارشناس مشاوره خانواده در این مرکز در کل کشور مشغول فعالیت هستند و میز خدمت به‌صورت دائم به ارائه خدمت می‌پردازد.

وی افزود: استفاده رایگان از وکلا برای خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت، ساخت نرم‌افزار حقوق عامه در قالب ۳۰۰ نکته حقوقی، طرح دعاوی خاص باتوجه‌به اقلیم و فرهنگ و زبان‌های مختلف سطح کشور از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha