سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
4

رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان تصریح کرد: بی شک از جمله الزامات حل مشکلات کشور، شکل گیری فضای همفکری و تعامل بین متخصصان و نخبگان دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، فرهاد شیرینی، طی سخنانی در نشست بررسی مشکلات حوزه کشاورزی استان گیلان با بیان این که استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و دانشگاهی گیلان در اولویت است، اظهار داشت: تعامل و هم سویی متخصصین دانشگاهی و جامعه نخبگان با دیگر دستگاه‌ها منجر به حل مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه هیأت اندیشه ورز بنیاد نخبگان افزود: آسیب‌ها، باید و نبایدها و راهکارهای حل مشکلات در هیأت اندیشه ورز مورد بحث گذاشته می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های نخبگان در سطوح مختلف گفت: شناسایی، تشخیص درست و ارائه راهکار مناسب در حل مساله نقش بسزایی دارد که از جامعه نخبگانی انتظار می‌رود.

وی با بیان این که توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریا محور در دستور کار بنیاد نخبگان گیلان قرار دارد، ابراز داشت: در راستای حل مشکلات استان گیلان از ظرفیت نخبگان باید به درستی استفاده شود و مدیریت استان نیز در این زمینه جدیت لازم را دارد.

محمد رضا خالدیان، دبیر هیأت اندیش ورز بنیاد نخبگان گیلان نیز گفت: احصاء مشکلات و یافتن راه حل مناسب و زودبازده در گیلان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه توسعه مندی با نخبگان اتفاق می‌افتد، افزود: برای توسعه گیلان روی کمک همه نخبگان و دانشگاهیان حساب باز کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha