سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
میهمانی ملکوت طلاب و اساتید در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ معاون تهذیب وتربیت حوزه علمیه قم از برگزاری ویژه‌ برنامه تهجد و شب‌زنده‌داری طلاب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با عنوان «میهمانی ملکوت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین واحدی با اشاره به اهمیت تهجد و شب زنده داری در تعمیق و تقویت ایمان و باورهای دینی طلاب و تاکید مراجع عظام تقلید مخصوصا مقام معظم رهبری (دام‌ظله‌العالی) بر این امر مهم اظهار کرد: در جهت نیل به این مهم، برنامه معنوی با عنوان "میهمانی ملکوت" که شامل آیین تهجد و تجدید میثاق با امام زمان (عج) است، همزمان با مناسبت های مذهبی و دینی با حضور طلاب جوان برگزار می گردد.

وی افزود: به همین منظور تلاش شده است تا این برنامه معنوی حداقل یک جلسه در ماه برگزار گردد؛ اولین برنامه از سری برنامه های معنوی، میهمانی ملکوت در سال تحصیلی جاری همزمان با شب وفات کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور بزرگان حوزه، اساتید و بیش از هزارنفر از طلاب مدارس علمیه قم در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

معاون تهذیب وتربیت حوزه علمیه قم با اشاره به استقبال طلاب، اساتید و مدیران از این برنامه اعلام کرد: در این مراسم معنوی پس از تهجد ومناجات و اقامه نماز جماعت ذکر توسل و درس اخلاق حجت الاسلام والمسلمین سید احمد فقیهی مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha