سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
تصاویر / حال و هوای حرم کریمه اهل بیت (ع) در روز رحلت حضرت معصومه (س)

حوزه/ آیت الله سعیدی با بیان اینکه مردم قم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها را خوب تحویل گرفتند و این مایه افتخار است، گفت: مردم قم نهایت ادب و احترام را برای حضرت قائل بوده و هستند و همواره زائر این مضجع نورانی بوده و از زائران حضرت با احترام میزبانی کرده و می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار خادمان حرم مطهر رضوی که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ابراز داشت: اهل‌بیت علیهم‌السلام چراغ‌های هدایتی هستند که در جای‌جای عالم می‌درخشند و مردم به واسطه آنها هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به مظلومیت شهادت امام رضا و امام کاظم علیهماالسلام گفت: حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها هم یقیناً از آسیب‌های حکومت عباسی مصون نبودند و ازدواج‌نکردن ایشان، هجرتشان از مدینه به قم و شهادتشان دلالت بر مظلومیت ایشان دارد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم قم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها را خوب تحویل گرفتند و این مایه افتخار مردم است، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نیز مردم قم نهایت ادب و احترام را برای حضرت قائل بوده و هستند و همواره زائر این مضجع نورانی بوده و از زائران این حضرت با احترام میزبانی کرده و می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه رسیدن به محضر این بزرگواران باید با معرفت و ادب باشد گفت: مهم‌ترین چیز در دستگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام اخلاص است و وقتی اخلاص باشد هر کاری برکت پیدا می‌کند و چشم می‌آید.

در ابتدای این دیدار خادمان حرم مطهر رضوی به‌خاطر میزبانی حرم مطهر در ایام شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و همه خادمان این آستان مقدس تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha