چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
کد خبر: 1193230
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
احمدی

حوزه/ فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بروز غیرت دینی در جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران به ظهور رسید و امروز نیز در جنگ نرم نیاز به این غیرت دینی داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده دوران دفاع مقدس، در همایش رزمندگان دفاع مقدس در اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در مصلی پیامبر اعظم (ص) با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود، به ویژگی‌های دفاع مقدس به ویژه غیرت دینی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی تاکید دارد که غیرت دینی می‌تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند و سردار سلیمانی هم بارها در سخنان خود تاکید داشت، میدان نبرد از سختی‌ها فرصت سازی کرد.

وی افزود: بروز غیرت دینی در جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران به ظهور رسید و امروز نیز در جنگ نرم نیاز به این غیرت دینی داریم.

فرمانده اسبق تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان، با تاکید بر اینکه به فرموده امام راحل حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است، افزود: شهدای ما برای حفظ جمهوری اسلامی تقدیم شدند و باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم چرا که اگر اسلام نباشد، نماز و روزه و بقیه احکام نیست.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اتفاقات فلسطین و لبنان و حامیان دولت‌ها از رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار کرد: رهبری انقلاب در بیاناتی به دولت‌های حامی رژیم غاصب اسرائیل تاکید کردند که مراقب باشید اگر جنگ تمام شود روسیاهی با دولت هاست.

سردار احمدی تصریح کرد: مجاهدان راه خدا جان دادند فداکاری کردند تا پرچم اسلام افراشته شود و پرچم دشمن در مرزها بالا نرود و امروز هم ما وظیفه داریم در آن مسیر حرکت و جامعه را نیز در این راه هدایت نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha