چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: در فعالیت های فرهنگی نیاز به جبهه و قرارگاه است و باید مطابق با دستورات اتاق فرماندهی عملیات حرکت کنیم. فعالیت های جزیره‌ای جواب نخواهد داد و این از تعارف خارج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه شهرستان عسلویه صبح امروز در همایش تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی بسیج شهرستان عسلویه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در سال ۸۵ فرمودند ناتو فرهنگی؛ ناتو پیمان نظامی چرا فرهنگی! چون بعد از سال ۱۹۹۱ که شوروی دچار فروپاشی شد نقشه تغییر کرد و گفتند اگر قرار باشد آمریکا کدخدا باشد باید اسلام را نشانه رفت و ایران هم ام القرا اسلام است و فرهنگ وهویت ایران و ایرانی باید نابود کرد و جنگ فرهنگی تمام عیار بر علیه ما شروع شد.

وی افزود: در فعالیت های فرهنگی نیاز به جبهه و قرارگاه است و باید مطابق با دستورات اتاق فرماندهی عملیات حرکت کنیم. فعالیت های جزیره‌ای جواب نخواهد داد و این از تعارف خارج است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: شهید صدرزاده روی قشر نوجوانان کار فرهنگی می‌کرد ما الان در وضعیت نامتقارن فرهنگی هستیم و باید بدانید اعتقادات مجموعه نوجوان ما به‌شدت در خطر است.

وی با بیان اینکه برای شما جوانان آرزوی موفقیت دارم و آینده از آن شماست، بیان کرد: سید حسن نصرالله مکتب است و وعده الهی حتمی و حزب الله پیروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha