چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقابل محور مقاومت فلسطین و لبنان با رژیم صهیونیستی به نیابت از استکبار جهانی، در واقع تقابل دنیای اسلام با آن ها است و این برهه، برهه بسیار مهمی برای دو جبهه اسلام و کفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشنواره شناخت سیره فرهنگی اجتماعی امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در پدافند هوایی اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: اینکه حضرت معصومه(س) در قم به خاک سپرده شده است، از قبل توسط امام صادق(ع) پیش بینی شده و ایشان قم را به عنوان مرکز تشیع جهان معرفی کرده اند. یکی از حسنات قم و مرقد حضرت معصومه(س)، انقلاب اسلامی ما است. که این انقلاب، پرچم دار اسلام ناب محمدی در جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بیداری جهان اسلام از همین جا آغاز شد. محور مقاومت با پشتیبانی همینجا پا گرفته است و جبهه استکبار جهانی رو به فرو پاشی است و این همه از برکات انقلاب اسلامی است.

وی درخصوص مهاجرت امام رضا (ع) به ایران اسلامی گفت: مهم ترین حادثه ای که در عمر امام رضا(ع) اتفاق افتاد، مهاجرت ایشان به ایران بود و اولین نقطه ای که ایشان در آن در ایران پا گذاشتند، استان خوزستان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: قبل از ورود امام رضا (ع) به خوزستان، تشیع در استان رواج داشت اما پس از ورود ایشان، تشیع گسترش و تعمق بیشتری پیدا کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به اتفاقات اخیر منطقه اشاره و تاکید کرد: تقابل محور مقاومت فلسطین و لبنان با رژیم صهیونیستی به نیابت از استکبار جهانی، در واقع تقابل دنیای اسلام با آن ها است.

وی ادامه داد: این برهه، برهه بسیار مهمی برای دو جبهه اسلام و کفر است و اگر خدایی نکرده مسلمانان شکست بخورند، به تعبیر امام خمینی (ره)، شاید قرن ها طول بکشد تا دوباره اسلام بتواند کمر راست کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha