پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
nct,g

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا سلام‌الله‌علیها دزفول نشستی با موضوع تحلیل تحولات منطقه در این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست سیاسی - بصیرتی با موضوع تحلیل تحولات منطقه به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا سلام‌الله‌علیها در دزفول و با حضور حجت‌الاسلام بازیار برگزار شد.

در این نشست که با شرکت طلاب و دانش آموختگان سطوح دو و سه، اساتید و کادر این مدرسه علمیه برگزار شد، حجت‌الاسلام بازیار گفت: برخی ها جلوتر از ولایت می روند و اولین انحراف ما این است که در دلمان با ولایت تناقص داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت ولایتمداری صد در صدی گفت: تاریخ تکرار شدنی است. امام علی علیه السلام در جنگ صفین وقتی به سرزمین کربلا رسیدند خاک را می بوسیدند و می فرمودند چه آدم های پاکی که خون پاکشان اینجا ریخته خواهد شد و برخی می گفتند مگر کسی از آینده خبر دارد. ما نباید چیزی را که متوجه نمی شویم انکار کنیم هر چیزی که با عقل جور در نمی آید را نباید انکار کرد.

حجت الاسلام بازیار با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی استخراج حقیقت از دل واقعیت، افزود: یکی از وظایف ما جهاد تبیین می باشد. حضرت آقا (مدظله العالی) دوبار واجب فوری را مطرح فرمودند؛ یکبار در بحث جهاد تبیین و یکبار در بحث کمک به جبهه مقاومت و حزب الله.

وی عنوان کرد: ما باید حقیقت را از دل واقعیت ها بیرون بکشیم و به مردم نشان دهیم. در داستان حضرت موسی علیه السلام و خضر نبی علیه السلام، حضرت موسی علیه السلام واقعیت را می دانست و با چشم می دید اما حقیقت را نمی دانست. حضرت خضر علیه السلام حقیقت را از دل واقعیت بیرون کشید.

ایشان در پایان ضمن تأکید بر اهمیت پیشگیری در جنگ، خاطرنشان کرد: ما باید برای دفاع از کشورمان پیشگیری داشته باشیم. مانند واکسن که جهت پیشگیری می باشد. ما باید از جبهه مقاومت و حزب الله حمایت داشته باشیم.

نشست سیاسی تحولات منطقه در مدرسه علمیه الزهرا (س) دزفول برگزار شد

نشست سیاسی تحولات منطقه در مدرسه علمیه الزهرا (س) دزفول برگزار شد

نشست سیاسی تحولات منطقه در مدرسه علمیه الزهرا (س) دزفول برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha