پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
توزیع بسته‌های پروتئینی

حوزه/ ده‌ها بسته‌ی پروتئینی به همّت یک گروه جهادی و به یاد شهدای ایرانی و لبنانیِ جبهه مقاومت، بین نیازمندان آبرومند، توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام احمد قادری، مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی در گفت و گویی خاطرنشان کرد: همزمان با ایام شهادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، ده‌ها بسته گوشت گرم گوسفندی که توسط خیّرین گرامی نذر حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام تهیه شده بود، بین نیازمندان قمی توزیع شد.

وی با بیان اینکه این سومین مرحله از توزیع عمومیِ گوشت گرم گوسفندی بین جامعه‌ی هدف در سال جاری بود، افزود: با توجه به تقارن زمان تشییع سردار سرافراز جبهه مقاومت، شهید عباس نیل‌فروشان در شهرهای مختلف ایران اسلامی و این نوبت از قربانی، این مرحله از توزیع بسته‌های پروتئینی، به یاد این شهید عزیز و نیز سیدالشهدای جبهه مقاومت، حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله انجام گرفت.

مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی شرایط کنونی جهان اسلام را شرایط بسیار حسّاسی ارزیابی کرد و گفت: اگرچه به فرمان ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، امروز همه موظّف به حمایت‌های مالی، مادی، معنوی و رسانه‌ای از مردم مظلوم و مقاوم لبنان هستیم؛ اما ما در گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی، موظّف به اجرای نیّات نذرکنندگان و خیریّن گرامی هستیم؛ وگرنه همه‌ی تلاشمان حمایت از جبهه مقاومت خواهد بود.

قادری جامعه‌ی هدف در توزیع بسته‌های گوشت را مطلق نیازمندان دانست و افزود: رابطین محترمِ گروه جهادی در مناطق مختلف، موظّف به شناسایی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان آبرومند هستند تا در مواقع مورد نیاز، توزیع عادلانه‌ای داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha