پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان اظهار کرد: شهادت شهید عباس نیلفروشان  حجتی برای مسلمانان در ادامه مسیر جهاد و قیام علیه دشمن شد ، دشمنان و خاصه رژیم صهیونیست بداند، هرگونه تعرض به منافع و شخصیت های ما پاسخی دردناک برای آنها در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت، سردار نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان بیان کرد: شهادت عباس نیلفروشان حجتی شد برای همه مسلمانان که راه جبهه اسلامی را ادامه دهند، بدانید و آگاه باشید اسلام با قیام و جهاد و شهادت پیروز می‌شود.

وی افزود: راه سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد، راهی جز ایستادن و برقلب سپاه دشمن یورش بردن وجود ندارد، دشمنان پنداشتند لشکر جهاد در لبنان، سوریه، لبنان و در فلسطین و یمن با شهادت شهید سردار زاهدی خاموش می‌شود، لذا این اوهام باطل دشمنان را به اشتباهاتی در محاسباتش وادار می‌کند و علت شکست همیشگی دشمنان،خطاهای محاسباتی آنها است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در پی شهادت شهید سردار زاهدی، سردار نیلفروشان با عزم و اراده‌ای مصمم و قلبی مطمئن به میدان آمد و بار دیگر اشتباه بزرگ دشمنان در محاسباتشان را آشکار شد، دشمنان که تصور نمی‌کردند پاسخ قاطعی دریافت کنند، با واکنش قدرتمند «وعده صادق ۲» روبرو شدند.

وی عنوان کرد: حمله به شهروندان، شخصیت ها و منافع ما در منطقه و داخل خاک ایران بی‌پاسخ نخواهد بود؛ تاکید بر نفوذ و عبور از سپر دفاعی موشکی دشمن نشان از عزم ما بر پاسخ مقتدرانه به هر نوع تعرضی است.

سردار سلامی تاکید کرد: وعده صادق۲ نمایشگر شکوهمندی و اقتدار یک ملت بزرگ که همواره هنرش ثبت حماسه های بی‌نظیر و نهراسیدن و از پای ننشستند است؛ بود.

وی به دشمنان هشدار داد: بر سپر دفاع موشکی خود تکیه نکنند، این سپر تکهه‌گاه مطمئنی برایشان نیست و ما از آن عبور می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: رفتار دشمنان تحت تأثیر این پاسخ‌ها تنظیم شود و در صورت تعرض دوباره، با حمله‌ای دردناک مواجه خواهند شد.

وی در پایان، به تمامی مردم ایران، عراق، لبنان، سوریه و به خصوص مردم اصفهان تسلیت گفت و همبستگی مسلمانان در مقابله با دشمنان را خاطرنشان کرد.

گفتنی است پیکر مطهر شهید سردار نیلفروشان ، صبح امروز بر دستان خیل عظیم مردم شهید پرور اصفهان از میدان بزرگمهر تا خانه ابدی آن شهید در گلستان شهدا و در کنار همرزمان دفاع مقدسش چون شهیدان حاج حسین خرازی، شهید کاظمی، شهید زاهدی و..تشییع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha