جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/حجت الاسلام محمودی گفت: دشمن صهیونیستی با پوشش رسانه‌ای معکوس تلاش دارد شکست‌های نظامی خود را پنهان کند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جهان اسلام، اظهار داشت: بعد از تهاجم نظامی صهیونیست‌ها به غزه و تهاجم جدید آنان به لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و دیگر فرماندهان محور مقاومت امروز شاهد ایجاد یک جنگ روانی منظم و هماهنگ شده از سوی دشمنان جهان اسلام هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در این جنگ رسانه‌ای، دشمن تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا بتواند به نوعی شکست در جبهه نظامی را جبران کند، بنابراین با تمام توان در راستای جنگ رسانه‌ای و جنگ ادراکی تلاش می‌کند.

وی با اذعان به اینکه دشمن در جنگ روانی بعضی از موفقیت‌ها را به دست آورده است، ابراز کرد: دشمن در جنگ روانی خود با استفاده از نیروهای خارجی و داخلی توانسته که رسانه را آن طور که خود دوست دارد مدیریت کند و حال باید از رسانه‌های داخلی پرسید در برابر جنگ رسانه‌ای گسترده دشمن، چه عملکردی از خود نشان داده‌اند؟

وی تصریح کرد: دشمن در این جنگ هر آنچه که دوست داشت و می‌خواست را به اذهان نسل جوان ما تلقین کرده بود که آخرین آن نیز ایجاد شبهه درباره سرنوشت سردار قاآنی بود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: دشمن با ایجاد یک خلأ فکری این پرسش را در ذهن مخاطبین که اکثر آنان نسل جوان کشور بود ایجاد کرد که سردار قاآنی کجاست و سرنوشت او چه شده که همین سوالات خود یک جنگ روانی گسترده برای تضعیف روحیه ملت ایران و جبهه مقاومت بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: دشمن در زمانی که سردار قاآنی در میدان نبرد و در رسانه‌ها حضور نداشت، توانست به برخی از توطئه‌ها و شبهه افکنی ‌های خود برسد ولی در مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان، سردار قاآنی با حضور خود خط بطلانی بر جنگ رسانه‌ای دشمن کشید و این نشان داد که دشمن در جنگ رسانه‌ای به همان اندازه فعالیت می‌کند که در جنگ نظامی حضور دارد.

وی تصریح کرد: سردار قاآنی با حضور خود در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار نیلفروشان این مهم را به ما نشان داد که جنگ روانی بسیار مهم و تاثیرگذارتر از جنگ نظامی و تسلیحاتی است، امروز دشمن صهیونیستی و دیگر همدستانش ممهترین سلاح در بحث مبارزه با مسلمین به ویژه ایران اسلامی را در رسانه و قلم خود می‌بینند، بنابراین به جاست اهالی رسانه به خوبی موقعیت زمانی موجود را تشخیص دهند و به بهترین نحوه ممکن در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن عملکرد خود را نشان دهند.

استاد حوزه علمیه کردستان، با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی به خوبی دریافته که قدرت رسانه‌ کمتر از قدرت بمب و موشک نیست، ابراز کرد: دشمن صهیونیستی با پوشش رسانه‌ای معکوس تلاش دارد شکست‌های نظامی خود را پنهان کند، لذا اینجاست که رسانه‌های داخلی و حتی رسانه‌های جهان اسلام باید نقش افشارگرانه خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha