پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
روانشاد

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری پویش رسانه‌ای ماهانه فرهنگ عمومی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در حاشیه جلسه شورای پژوهش فرهنگ و هنر این اداره کل در جمع خبرنگاران گفت: رسانه‌ها یکی از عوامل و ابزارهای مهم جامعه‌پذیری و فرهنگ‌پذیری هستند که نقش مهمی در رشد و تحول جنبه‌های گوناگون زندگی افراد ایفا می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: رسانه‌ها از طریق معرفی هنجارهای خاص اجتماعی و الگوها می‌توانند باعث هم‌نوایی، هم‌سویی و به نوعی فرهنگ‌سازی در بین افراد جامعه شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان با بیان اینکه فرهنگ و رسانه هر دو قابلیت تأثیرگذاری بر هم و تأثیرپذیری از یکدیگر را دارند، افزود: بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در نظر دارد ماهانه براساس دستور کار جلسات این شورا پویش رسانه‌ای را برگزار کند.

روانشاد گفت: نخستین دوره این پویش به منظور بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های استان به عنوان نیروهای محرک در روند توسعه جامعه که می‌توانند زیر ساخت‌های فکری و فرهنگی مناسب را رواج دهند با موضوع «راهکار ارتقای فرهنگ کار» در لرستان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: رسانه‌های استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه پویش در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۳۹۸۴۲۰۴ و یا شناسه farhanglorestan2@ ارسال کنند و هر ماه به ۳ اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha