پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
نماز

حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت:رسالت همه ما ترویج فرهنگ نماز در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان آموزش و پرورش با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،مسئول انجمن اولیا و مربیان استان و مدیر ستاد اقامه نماز و بیش از پنجاه نفر از مدرسین آموزش خانواده در سالن علامه طباطبایی(ره) فرهنگیان استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در خصوص اهمیت کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز اظهار داشت: آمادگی بیشتر علمی و عملی مدیران مدارس، الگو سازی جشن تکلیف در مدارس ، تحلیل، پردازش و تعمیم الگوهای موفق جشن تکلیف را از اهداف این برنامه آموزشی است که مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه جزو مخاطبان این برنامه هستند.

وی گفت : اگر بخواهیم در جامعه دانش آموزی قدمی برداریم باید الگو معرفی کنیم و باید الگویی را معرفی کنیم که دست یافتنی باشد و یکی از بهترین الگوها برای جوانان شهدا هستند و برای تحقق این مهن رسالت همه ما ترویج فرهنگ نماز بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

مدرس مرکز تخصصی نماز اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ نورانی نماز در بین خانواده و آشنایی والدین با نیازهای درونی و شبهات دینی فرزندان و پاسخگویی به آن و همچنین ارتقاء مهارت علمی مدرسان آموزش خانواده در جهت توانمند سازی خانواده ها به منظور جذب فرزندان به نماز از اهداف این کارگاه آموزشی است و باید به صورت ویژه کار شود.

حجت الاسلام چراغی در پایان در خصوص راه های جذب فرزندان به نماز مطالبی را ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha