پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
تصاویر/ نشست شورای فرهنگ عمومی در برازجان

حوزه/ فرماندار شهرستان دشتستان گفت: در عرصه فعالیت فرهنگی هم مثل جنگ نظامی باید مبارزه کرد که اولین گام در این مسیر خسته نشدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: فرهنگ از موضوعات بسیار مهمی است که زمینه‌ساز تشکیل تمدن بشری است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران هم که از مولفه‌های ظهور است فرهنگ در همه ابعاد آن برجسته است.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان بیان کرد: جبهه مقاومت قبل از اینکه یک حرکت جهادی باشد یک حرکت فرهنگی است زیرا اصل آن در قلوب مومنین است.

وی بیان کرد: پدیده جدیدی که در این دوره با آن مواجه هستیم مواکب و فعالیت های فرهنگی و جهادی آنها است.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: از جمله اشکالات در حوزه فعالیت مواکب این است که مواکب نباید تک بعدی باشند و فقط به اربعین محدود شوند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان ادامه داد: الان فصل به ثمر نشستن رشادت ها و نقطه عطفی در تاریخ منطقه است و نقش مواکب و دستاوردهای فرهنگی آنها حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: در عرصه فعالیت فرهنگی هم مثل جنگ نظامی باید مبارزه کرد که اولین گام در این مسیر خسته نشدن است زیرا اگر ما بپذیریم که در عرصه فرهنگی هم در یک منازعه و جنگ هستیم پذیرش سختی ها آسان تر خواهد بود.

وی افزود: موضوع مهم دیگر هم افزایی در بین مواکب و مبتکرانه و خلاقانه بودن فعالیت آنهاست.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان گفت: مشکل اساسی مواکب عمدتاً مالی است که با مردمی کردن آن می توان مشکلات را از بین برد. همان گونه که امام خمینی (ره) نیز با تکیه بر مردم و بازاریان توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

فرماندار شهرستان دشتستان عنوان کرد: بسیار مهم است که مواکب برای اینکه روی پای خود بایستند به دنبال یک درآمد پایدار و مجموعه اقتصادی و تولیدی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha