پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
آموزش و پرورش فارس

حوزه/ معاون دفترحفظ ونشر آثار رهبر معظم انقلاب، گفت: هویت انقلاب اسلامی فکر و ارزش های انقلاب اسلامی است و باید برای دانش آموزان تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش استان فارس، اظهار کرد: کار در آموزش و پرورش یکی از پیچیده ترین کار هاست زیرا با معلمان، اولیا و دانش آموزانی مواجه هستید که هریک دیدگاه و روحیات خاص خود را دارد.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد ارزشمند است این بیانیه تلاش دارد یک حرکت را در جامعه ایجاد کند و این بسیار ارزشمند است همانطور که اگر در دفاع مقدس حرکتی وجود نداشت پیروز نمی شدیم.

معاون دفترحفظ ونشر آثار رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: «تحول» دیگر مقوله ای است که در بیانیه گام دوم مطرح شده است و مهمترین تحول در آموزش و پرورش است که در این بیانیه آمده است؛ سومین مقوله ای که در بیانیه گام دوم آمده است «پیشرفت» است که در ابعاد اجتماعی، دینی، اخلاقی، فرهنگی و غیره، است.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه اعتماد به خود، خانواده و جامعه باید در جوانان تقویت شود، خاطرنشان کرد: باید نهال امید را در فرزندان ریشه دار کرد، هویت انقلاب اسلامی فکر و ارزش های انقلاب اسلامی است و باید برای دانش آموزان تشریح شود.

رئیس اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مهارت های گوش دادن به حرف مخالف، استدلال ، تبیین و غیره، را به دانش آموزان بیاموزیم تا تاب آوری و تحمل در دانش آموزان تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذو علم افزود: تلاش معلمان قابل ستایش است امروزه نیازمند برگزاری کارگاه های اندیشه ورزان خلاق نخبگانی هستیم، باید نقاط قوت انقلاب را در جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha