پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
شهدای سلامت

حوزه/ مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: امروز در جبهه مقاومت نیز عملکرد ایران اسلامی به رهبری و هدایت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عملکردی راهبردی است، استان فارس در جبهه مقاومت نیز بسیار پویا وارد عمل شده و شهدای بزرگی تقدیم جبهه مقاومت کرده است و تداوم راه این شهدا از موارد مهم و مورد توجه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار نصرالله فتحیان در یادواره شهدای حوزه سلامت فارس با تاکید بر تداوم مسیر شهدا اظهار کرد: استان فارس در دوران دفاع مقدس یکی از شواهد عینی این موضوع است که با نفس گرم حضرت امام خمینی(ره)، یگان های مردمی در این استان تشکیل شد و فارس در دوران دفاع مقدس بسیار خوب درخشید.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه لشکر بزرگ فجر لشکری مردم پایه بود که در استان فارس تشکیل شد، اضافه کرد: همه به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای دفاع از کشور، ملت و آرمان های انقلاب در تمام جبهه‌ها خط‌شکن بودند و از مرگ‌هراسی نداشتند و تمام وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت عنوان کرد: استان فارس ۱۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که حدود ۱۴ هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس است، بخش سلامت فارس در دوران هشت سال دفاع مقدس و در مراکزی نظیر بیمارستان طالقانی آبادان، بسیار درخشان عمل کرد؛ گروه‌های پزشکی، پرستاران و امدادگران فارس در خط مقدم جبهه و زیر آتش دشمن به رزمندگان و مجروحان خدمت کردند و امروز لازم است این نقش‌برجسته حوزه سلامت فارس به خوبی معرفی و اعلام شود.

وی یادآور شد: امروز در جبهه مقاومت نیز عملکرد ایران اسلامی به رهبری و هدایت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عملکردی راهبردی است، استان فارس در جبهه مقاومت نیز بسیار پویا وارد عمل شده و شهدای بزرگی تقدیم جبهه مقاومت کرده است و تداوم راه این شهدا از موارد مهم و مورد توجه به شمار می رود.

سردار فتحیان با بیان اینکه یکی از شگردهای دشمن ایجاد جنگ روانی است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به خوبی با این جنگ های روانی دشمن آشنا است و در جمعه نصر با حضور در نماز جمعه تهران، جنگ روانی دشمن را خنثی کرد.او از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سپاه فجر استان فارس، بسیج جامعه پزشکی فارس و سایر عوامل برگزاری یادواره شهدای سلامت استان فارس، تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha