پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
یب

حوزه / مسئول و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان و جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک، به منزل روحانی شهید حسن صلاحی در برزک رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مسئول و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان و جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان در منزل روحانی شهید حسن صلاحی در برزک حضور یافته و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این دیدار اظهار داشت: حضور در منزل این شهید بزرگوار به منظور دعوت از خانواده روحانی شهید حسن صلاحی برای شرکت در کنگره ملی شهدای کاشان در دی ماه سال جاری می‌باشد.

سرهنگ مهدی‌زاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان نیز بر لزوم جمع آوری آثار شهدای کاشان تاکید کرد و گفت: خاطرات و آثار شهدا باید کامل ثبت و ضبط گردد.

حجت الاسلام ابراهیم هیئتی مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک نیز ضمن بیان خاطراتی از روحانی شهید حسن صلاحی، ابراز کرد: شهید صلاحی رهبر انقلابیون شهربرزک در دوران رژیم ستمشاهی بود.

وی با بیان اینکه به رهبری این روحانی شهید، مردم برزک در محلات مختلف علیه رژیم ستمشاهی راهپیمایی می‌کردند، خاطرنشان کرد: این شهید تنها کسی بود که پرچم‌دار و برنامه‌ریز راهپیمایی، تنظیم شعارهاعلیه رژیم طاغوت و پخش اطلاعیه‌های امام راحل در برزک را عهده دارد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، با بیان اینکه شهید روحانی صلاحی فردی شجاع و نترس بود، اظهار کرد: شهید صلاحی با بلندگو به اتفاق چندین نفر در بالای پشت بام‌ها، مردم را علیه ماموران ساواک رهبری می‌کرد، همچنین با اقدامات خود مانع از دستگیری انقلابیون می‌شد.

انتهای پیام. /

روحانی شهیدی که رهبر انقلابیون شهر برزک بود

روحانی شهیدی که رهبر انقلابیون شهر برزک بود

روحانی شهیدی که رهبر انقلابیون شهر برزک بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha