پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
طز

حوزه / حجت الاسلام پیراسته، گفت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هر تهاجمی از طرف دشمن شکل می‌گرفت با پاسخ کوبنده رزمندگان کشورمان روبرو می‌شد، الان نیز در برابر جنایت رژیم صهیونیستی، همان جواب محکم داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مسئول و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان و جمعی از مسئولان و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان در منزل شهیدان میرزایی حضور یافته و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام پیراسته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه خیلی‌ها توقع داشتند اتفاق بزرگی را ایران رقم بزند و در کنارش خیلی‌ها هم ترس در وجودشان بود که چه اتفاقی برای آینده کشورمان رخ خواهد.

وی افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هر تهاجمی از طرف دشمن شکل می‌گرفت با پاسخ کوبنده رزمندگان کشورمان روبرو می‌شد، الان نیز در برابر جنایت رژیم صهیونیستی، همان جواب محکم داده شد.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها پس از عملیات وعده صادق ۲ نگران بودند که شاید اسرائیل به ایران حمله کند، ابراز کرد: همانطور که شهدا در عرصه دفاع از کشورمان از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیدند، الان نیز هم سربازان و نیروهای مسلح کشورمان هیچ ترس و واهمه‌ای از دشمن به خود راه نمی‌دهند.

حجت الاسلام پیراسته، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، د رخصوص مسائل کشور به خاطر اینکه آینده را بسیار روشن می‌بینم، واهمه ندارم و خداوند اراده کرده تا مردم ایران را به عالی‌ترین درجه برساند، لذا براساس روایات مردم فارس زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با بیان اینکه رهبری فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سربزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند، خودتان را برای اتفاقات بزرگ آماده کنید.

حجت الاسلام پیراسته، با بیان اینکه جنگ جبهه مقاومت با اسرائیل تمام شدنی نیست، گفت: امیدواریم پایان جنگ اسرائیل باغزه و لبنان، همزمان با نابودی رژیم صهیونیستی و ظهور امام زمان(عج) باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ایجاد امید در دل جامعه و مردم را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: خارج کردن ترس از دشمن از دل جامعه، بهترین کار می‌باشد.

وی با بیان اینکه همگان مدیون خانواده شهدا به‌ویژه خانواده‌ چند شهیده هستیم، خطاب به خانواده شهیدان میرزایی گفت: درخواست داریم زینت بخش کنگره ملی شهدای کاشان در دی ماه سالجاری باشید.

حجت الاسلام پیراسته، ابراز کرد: درحالی یک پدر شهید در روستای دور افتاده برزک به خاطر بصیرت و بینشی که دارد، فرزندخودش را فدای اسلام و انقلاب می‌کند و ترسی از دشمن ندارد، اما عده‌ای که ادعای بزرگی می‌کنند با یک تشر کوچک دشمن، جا خالی می‌کنند.

خواهر شهیدان میرزایی نیز در این دیدار با ذکر خاطره‌ای از یکی از برادران روحانی شهیدش به نام شهید حسین میرزایی، یادآور شد: حسین پس از درس طلبگی مشغول پخش اعلامیه علیه رژیم شاهنشاهی بود و پدرم نیز حامی او بود.

وی ادامه داد: روحانی شهید حسین میرزایی درقالب گروهی چندنفره از طلاب برزک که همگی به شهادت رسیدند، به صورت شبانه و محرمانه به خانواده‌های بی‌بضاعت و زنان و مردان سالخورده روستا کمک می‌کردند.

انتهای پیام. /

هر تهاجم دشمن، با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح روبرو خواهد شد

هر تهاجم دشمن، با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح روبرو خواهد شد

هر تهاجم دشمن، با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح روبرو خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha