چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
تصاویر / بانوان فعال فرهنگی همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با بیان اینکه اگر انگیزه‌ها الهی نباشد، دچار خسران می‌شویم، گفت: زمانی که انگیزه الهی شد، اختلاف در کار و حس رقابت معنا ندارد، بلکه باید خلأهای یکدیگر را پر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در دیدار با جمعی از بانوان فعال در عرصه‌ فرهنگی با بیان اینکه لازمه موفقیت در عرصه فرهنگی، داشتن اخلاص است، اظهار داشت: حضور در زمینه فرهنگی و داشتن دغدغه در این راستا ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌ها و انگیزه‌های انسان، ارزش و قیمت واقعی او را نشان می‌دهد، گفت: اینکه امروز دغدغه شما رفع مشکلات و آسیب‌ها و پیروزی جبهه حق و مستضعفان عالم است، تاکیدی بر ارزش بالای شماست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه اگر انگیزه‌ها الهی نباشد، دچار خسران می‌شویم، یادآور شد: زمانی که انگیزه الهی شد، اختلاف در کار و حس رقابت معنا ندارد، بلکه باید خلأهای یکدیگر را پر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر مجموعه‌ای موفق شد، به معنای موفقیت همه مجموعه‌هاست، ابراز کرد: امروز باید در جامعه به تبیین حقوقی و قانونی عملیات وعده صادق ۲ بپردازیم.

امام جمعه همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره سید حسن نصرالله، یادآور شد: سید حسن تشکیلاتی تربیت کرد که با وجود شهادتش اما این مجموعه کار را به پیش می‌برد و این رفتار باید الگوی ما در عرصه فعالیت‌های فرهنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد وزیر امور خارجه و رئیس مجلس قابل تقدیر است، گفت: وحدت حاکم در عرصه میدان و دیپلماسی باید در جامعه به درستی تبیین و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصریح کرد: موضع‌گیری‌ها و همراهی‌های رئیس جمهور در رابطه با جبهه مقاومت قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha