چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
طز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فریاد مبارزه با ظلم و عدالت اسلامی ملت ایران موجب بیداری عدالت طلبان جهان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی نماینده ولی فقیه در کاشان شب گذشته در اجلاسیه شهدای نیروی انتظامی کاشان که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در زورخانه شهید سلیمانی قرارگاه جهاداسلامی حضرت علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، با بیان اینکه همگان باید قدر شهدا را بدانیم، اظهار داشت: شهدا گردن ما حق حیات دارند.

امام جمعه کاشان گفت: اگر در دوران دفاع مقدس مردم به فرمان امام راحل به جبهه‌ها نمی‌رفتند، همانند دورانی می‌شد که امام حسن مجتبی(ع) به مردم فرمود بروید در مقابل معاویه بایستید و آنها نرفتند، یا زمانی که حضرت علی(ع) در نهج البلاغه از اصحاب خودش گله دارند که فرمودند، حاضرم ۱۰ نفر از یارانم را بدهیم یکی از یاران معاویه را بگیرم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه اگر مردم ایران مانند مردم زمان حضرت علی(ع) بودند، امروز بدون شک در کشورمان آمریکایی‌ها حاکم بودند، خاطرنشان کرد: اگر شهدای انتظامی، سپاه و بسیج مردمی به جبهه نرفته بودند، امروز در این کشور آمریکا و نوکرانش حاکم بودند.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از ایران، به خاطر بی‌لیاقتی رژیم شاهنشاهی از کشورمان جدا شد، ابراز کرد: نقشه ایران سه برابر ایران امروزی بود، اما در زمان قاجار و پهلوی پدر و پسر دو سوم خاک ایران از کشور جدا شد، این در حالی است که پس از انقلاب اسلامی به خاطر قدرت ولایت فقیه و همراهی مردم، یک وجب از خاک این کشور به دشمن داده نشد.

عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه محمد رضا پهلوی استان سیزدهم کشورمان، بحرین را از ایران جدا کرد، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس علیرغم همه توطئه‌ها جوانان به جبهه‌ها رفتند وعلاوه بر حفظ خاک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم فریاد مبارزه با ظلم در این کشور به دنیا صادر می‌شود، گفت: فریاد مبارزه با ظلم و عدالت اسلامی ملت ایران موجب بیداری عدالت طلبان جهان شده است.

وی با بیان اینکه جهانیان تشنه عدالت هستند، اظهار کرد: بیداری اسلامی باعث شده دانشگاه‌های مهم آمریکا با الگوبرداری از عدالت طلبی اسلامی مردم ایران، علیه ظلم اسرائیل راهپیمایی کنند.

نماینده ولی فقیه درکاشان، با بیان اینکه نظام آمریکا در اختیار صهیونیست‌ها است، گفت: امکان ندارد رئیس جمهوری در آمریکا بدون حمایت صهیونیست‌ها رأی بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال انحراف ذهن جوانان برای جدا شدن از بسیج و فرهنگ شهادت می‌باشد، ابراز کرد: به لطف خدای متعال به خاطر یادواره‌های شهدا، دشمن بازهم در توطئه جدیدخودش ناکام ماند.

عضوخبرگان رهبری تصریح کرد: از همین زورخانه و یادواره شهدای نیروی انتظامی کاشان به همه دنیا اعلام می‌کنیم، اگر اسرائیل در مقابل وعده صادق ۲ بخواهد کاری انجام دهد، جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدای متعال با وعده صادق ۳ طومار این غده سرطانی را خواهد پیچید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha