پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
دژکام

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسیر شهدا و شهادت تا ظهور حضرت امام زمان(عج) ادامه دارد، گفت: دل های این ملت به محبت اهل بیت(ع) روشن است و مقدمات ظهور را آماده می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف اله دژکام عصر امروز در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، راه شهدای انقلاب راتداوم بخش مسیر شهدای اسلام برشمرد و اظهار کرد:شهدا زنده و زندگی بخش هستند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه شهدا باعث شدند تا همه ما بتوانیم اینجا جمع شویم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم، اضافه کرد: اقدامات کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت در ادامه راه رزمندگان اسلام و بر اساس باورهای دینی از صدر اسلام تاکنون است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص جمعه نصر نیز عنوان کرد: در جمعه نصر، مردم ما نشان دادند که همراه و پشتیبان رهبر انقلاب هستند و در آن روز بیش از دو میلیون نفر با حضور در صف های نماز جمعه پشت رهبر ایستادند.

وی در پایان با بیان اینکه مسیر شهدا و شهادت تا ظهور حضرت امام زمان(عج) ادامه دارد، یادآور شد: دل های این ملت به محبت اهل بیت(ع) روشن است و مقدمات ظهور را آماده می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha