چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
محمد حمیدی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی‌نژاد گفت: راه‌های غیرمستقیم فراوان است، اما تنها یک مسیر مستقیم وجود دارد و کوتاه ترین راهی که ما را به خدا می‌رساند، مسیر ائمه و امامت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر شامگاه سه شنبه در کلاس تفسیر قرآن در مصلی جمعه، اظهار داشت: همه ما هر روز حداقل ۱۰ بار در سوره مبارکه حمد از خدا طلب می‌کنیم که ما را در صراط مستقیم نگه دارد.

وی با بیان اینکه صراط مستقیم یعنی کوتاه‌ترین راه که ما را با کمترین زمان به بهشت برساند، افزود: در قرآن کلمه صراط مستقیم زیاد آمده اما همه‌اش به معنای یک راه است و اینکه قطعا راه دیگری وجود ندارد که مستقیم باشد.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد ادامه داد: راه‌های غیرمستقیم فراوان است، اما تنها یک مسیر مستقیم وجود دارد و کوتاه‌ترین راهی که ما را به خدا می‌رساند، مسیر ائمه و امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه همه اعمال ما به منزله سوخت و تقویت کننده برای رسیدن به صراط مستقیم است، ابراز کرد: اگر کسی به امامت اعتقاد داشته باشد، در مسیر درست است.

امام جمعه عالیشهر، با بیان اینکه هر چیزی که امام را تقویت کند بهترین عمل است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جایگاه امامت با تجمع ما در حمایت از حق و کمک مالی به مردم فلسطین و لبنان محقق می‌شود که ارزش این کار از نماز و روزه شخصی بیشتر است، چون برای تقویت امامت است.

وی با تأکید بر اینکه تقویت امام و رهبر و نایب امام زمان(عج)، یک مسئله فراتر از عبادت شخصی است، خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت اصلی ما در صراط مستقیم، تقویت امام و اسلام است و هر حرکتی که دشمن را به خشم می‌آورد و به وحشت می‌اندازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha