چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
روانشاد

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه فرهنگ کار باید از طریق مشارکت‌های اجتماعی ارتقا پیدا کند گفت : با توجه به آمار بالای بیکاری در لرستان، ورود این مساله در دو لایه مدیران و سیاست‌گذاران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در یکصد و سی‌امین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، افزود : ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه یکی از ارکان مهم فرهنگ عمومی است و در ارتقای آن مولفه‌ها و شاخص‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اثرگذار است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: وقتی فرهنگ عمومی به‌ درستی نهادینه شود تاثیر مثبتی در تمامی ابعاد زندگی افراد و به‌ویژه گسترش فرهنگ کار و تلاش و وجدان کاری در واحدهای اقتصادی خواهد داشت.

روانشاد، فرهنگ کار را مقدمه اشتغال و کارآفرینی دانست و عنوان کرد: پیوند میان فرهنگ کار، آموزش و مهارت باید شکل گیرد تا زمینه آشنایی نسل جوان جویای کار با محیط واقعی کسب و کار پیش از ورود به بازار به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کار باید از طریق مشارکت‌های اجتماعی ارتقا پیدا کند، افزود: با توجه به آمار بالای بیکاری در لرستان، ورود این مساله در دو لایه مدیران و سیاست‌گذاران ضروری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تبیین و ترویج ارزشمندی نفس کار و ارتقای مؤلفه‌های فرهنگ کار برای عموم جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: این مساله به عنوان یکی از چالش‌های استان در برش فرهنگی احصا شده و در کارگروه‌های ۴گانه شورای فرهنگ عمومی راهکارهای پیشنهادی مطرح و در شورا بیان و برای دریافت مصوبه مطرح خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha