جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تصاویر/ هشتمین اجلاسیه مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان

حوزه / اکبری گفت : اجلاسیه کنگره ملی شهدای کاشان به عنوان بزرگترین رویدادفرهنگی شهرستان کاشان دی ماه سال جاری با پیام مقام معظم رهبری برگزارخواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان درهشتمین مجمع بسیجیان کاشان درفرمانداری، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: یاد سردار شهید حاج عباس نیلفروشان را که از سال های دفاع مقدس تا جبهه مقاومت سالیان متمادی در جهت مبارزه باظلم علیه استکبار جهانی تلاش نمودند را گرامی می‌داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه مجمع بسیجیان این شهرستان طی 13 سال گذشته درحوزه های تخصصی توفیقات و برکات فراوانی داشته است، گفت: هیئت های اندیشه ورز و اقشار تخصصی بسیج قوه عاقله ای برای مجمع اجلاسیه بسیج بوده اند.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی مسائلی که در هیئت‌های اندیشه ورز به صورت تخصصی جمع بندی می کنند و از ظرفیت های مسئولین کارشناسان ادارات، نهادها ، حوزه های علمیه و دانشگاهیان شهرستان استفاده می کنند، ابراز کرد: خروجی این فعالیت ها در مجمع بسیجیان با تشکیل قرارگاه‌های جهادی و شورای محله‌های اسلامی در جهت رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و فناوری در جامعه استفاده می شود.

سرهنگ اکبری، با بیان اینکه جشنواره تئاتربچه‌های مسجد کاشان پایلوت کشوری شده است، یادآور شد: جشنواره تئاتربچه های مسجد طی دوسال گذشته هنر اسلامی رابرای اقشارمختلف جامعه به نمایش گذاشته است.

وی به جشنواره حجاب و پوشش اسلامی فردخت در کاشان نیز اشاره کرد و ادامه داد : این جشنواره هم طی 5 سال گذشته با هم اندیشی و تلاش های بسیج جامعه زنان ،کمک مسئولین شهرستان و چندین وزارتخانه فعالیت‌های چشمگیری درعرصه دوخت لباس اسلامی داشته به طوری که این طرح برگرفته از پوشش‌های قدیمی مردم ابیانه بوده و امروز با برند فردخت کاشان در سراسر کشور بحث پوشش اسلامی را پیگیری می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ساخت دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی درایام کرونا را نیز از دیگر فعالیت‌های مجمع بسیجیان کاشان عنوان کرد و گفت: این دستگاه با فعالیت‌های چشمگیر مجمع با فناوری چندضلعی علمی تخصصی باکاربری جدیدتری به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی تبدیل شد .

وی به برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان کاشان در دی ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: اجلاسیه کنگره ملی شهدای کاشان به عنوان بزرگترین رویدادفرهنگی شهرستان کاشان که از آبان ماه سال 1401 با طی نمودن فرایند های فرهنگی ، هنری، رسانه ای و تولیدی به اوج خود رسیده، دی ماه سالجاری با پیام مقام معظم رهبری برگزار خواهدشد.

انتهای پیام./

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha